SSブログ

Checking my LEXUS IS [車関連]


A year has passed since I got the LEXUS IS. So, I went to my dealer to check IS today. While my car was in checking, I was waiting at the owners lounge.
早くもISを入手してから1年が経ちます。で、今日は12ヶ月点検の為、ディーラーへ。
点検中は、いつもの様にラウンジでくつろいでいました。

Luckily, There was no problem. Oil and the filter, etc. were changed.
Actually, I had an appointment to meet at there with Mr.Timemachine who is my friend and is also owner of LEXUS IS. He and I went to his dealer.
幸いな事に特に問題は無く、オイル、フィルターなどを交換してもらいました。
実は、いつもコメントを頂いているたいむましんさんとここで会う約束をしていて、彼のディーラーへ向かいました。

Arrived. 到着~

I could see Version I colored "Gel Mica" first time at there. This color is very beautiful. I think this color fit for lady.
ここで僕は初めて Version I それも、あのジェルマイカを見る事が出来ました。とても綺麗な色で、女性にとてもよく似合うと思います。

And this is the interior of Version I. Light tone color was used for wood panel.
内装には、明るい色調の木目が使われています。

This was the first time for me to visit another dealer aflter I became a owner of LEXUS. His dealer's atmosphere was a little bit different from my dealer. It was more friendly, I felt. And especially, LEXUS ladies were so beautiful and friendly !! I envy Mr. Timemachine !
Anyway, I could have a delightful time today. Thank you Mr.Timemachine and Ms.A !
今回、レクサスのオーナーになってから初めて他店を訪れました。このディーラーは僕のディーラーと雰囲気が少し違っていて、とてもフレンドリーな印象を受けました。特にレクサス・レディーの皆さんはとても美しく、フレンドリーな方々でした。たいむましんさんが羨ましい!!
まぁそんな訳で、今日はとても楽しいひと時を過ごす事が出来ました。
たいむましんさん、そしてレクサス・レディーのAさん、ありがとうございました!(^^)/


nice!(1)  コメント(6) 
共通テーマ:自動車

nice! 1

コメント 6

ばさら

ここは先週行ったような気がします!
なぜかマーレビのオーディオセット無くなってました(^^;

たいむましんさんのDも行きたかったですが時間無かったです!
by ばさら (2007-01-21 10:27) 

たいむましん

Shufflerさま
 お疲れ様でした。
 ていうか、いつの間に僕の車の写真を撮っていたのか・・・謎です。
 幕○店 気に入っていただけたなら、うれしいです。
 また、お立ち寄りください。

 さて、アンケートの件ですが、オーナーズサイトからも答えられるように
 なっているみたいです。
 もしかすると、1年経ったあと数日必要になるかもしれませんが・・・
 そして、アンケートに答えると、プレゼントがって書いてありました。
 何が届くか、非常に楽しみです。

ばさらさま
 今度、こちらにお越しの際は、ぜひ、お声掛けください。
by たいむましん (2007-01-21 14:46) 

Shuffler

ばさら 様、
そうです、先週行っております!(^^)
次回お越しの際には、是非声を掛けてください。
マークレビンソンは期間限定で借りていたそうですよ。

たいむましん 様、
お疲れ様でした&ありがとうございました。
ISの後姿って、自分ではなかなかお目に掛かりませんので、取りあえずのスパイショット(?)でした。(^^;;
幕○店、病み付きになりそうです。(^^;;;
by Shuffler (2007-01-21 17:27) 

Eddie

Hi KJ,

My friend went to Lexus dealer in Nagoya last week, He said their showroom is big and they have every color of Lexus cars. Maybe next time you can drive to Nagoya. It is about 1000+ km from Tokyo, right?

PS: Don't forget that IS500 is in Lexus showroom these days.

thanks,
eddie
by Eddie (2007-01-27 23:41) 

Shuffler

Hi Eddie,
Nagoya is less than 400Km from Tokyo. It take about 1:40 by Shinkansen. :-)
Do you know to which dealer your friend went ? Every Lexus dealer in Nagoya seem to be very large. I also want to go there.
As for IS500 (IS-F), I will ask the showroom, immediately. :-)
by Shuffler (2007-01-28 00:38) 

Shuffler

Hi Eddie,
I asked to LEXUS Takanawa who is the LEXUS showroom about displaying IS-F. But he said he had no plan so far.
Is other showroom ?
by Shuffler (2007-01-28 17:22) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

LEXUS IS-FCan I lead a cable i.. ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。